Výpis všech jednotek rozmístěných na mapě v bitvě Barma 1942 (PacPG 1)
Jednotky Osy (startující strana) Jednotky s pořadovými čísly 1. až 80. jsou jádrové, jednotky s pořadovými čísly 81. až 200. jsou posily |
||||||
Jednotka (pod vlajkou) | Síla | Zakopání | Zkušenost | Souřadnice | Pozemní transport | Let./nám. transport |
1. Jitensha Butai (Japonsko) | 10 | 2 | 1* | (22,45) | - | - |
2. Hohei 1940 (Japonsko) | 10 | 1 | 1* | (17,41) | Isuzu Type 94 | - |
3. Hohei 1940 (Japonsko) | 10 | 1 | 2* | (23,42) | Isuzu Type 94 | - |
4. Hohei 1940 (Japonsko) | 10 | 3 | 1* | (16,43) | Isuzu Type 94 | - |
5. Hohei 1940 (Japonsko) | 10 | 0 | 1* | (23,43) | Isuzu Type 94 | - |
6. Hohei 1940 (Japonsko) | 10 | 0 | 0* | (19,44) | - | Transport |
7. Hohei 1940 (Japonsko) | 10 | 1 | 2* | (23,44) | Isuzu Type 94 | - |
8. Hohei 1940 (Japonsko) | 10 | 0 | 1* | (18,45) | - | Transport |
9. Kyoka Hohei 40 (Japonsko) | 10 | 1 | 0* | (16,41) | Isuzu Type 94 | - |
10. Konoe Shidan (Japonsko) | 10 | 1 | 1* | (18,43) | Isuzu Type 94 | - |
11. Type 95 Ha-Go (Japonsko) | 10 | 1 | 1* | (17,43) | - | - |
12. Type 94 75mm (Japonsko) | 10 | 0 | 0* | (18,44) | Isuzu Type 94 | - |
13. Type 91 105mm (Japonsko) | 10 | 2 | 1* | (16,44) | Isuzu Type 94 | - |
14. A6M2 Zero (Japonsko) | 10 | 0 | 2* | (16,42) | - | - |
15. A6M2 Zero (Japonsko) | 10 | 0 | 1* | (18,43) | - | - |
16. A6M2 Zero (Japonsko) | 10 | 0 | 1* | (14,44) | - | - |
17. A6M2 Zero (Japonsko) | 10 | 0 | 1* | (23,44) | - | - |
18. Ki-43 Oscar (Japonsko) | 10 | 0 | 1* | (13,44) | - | - |
19. G4M Betty (Japonsko) | 10 | 0 | 2* | (12,45) | - | - |
20. G3M Nell (Japonsko) | 10 | 0 | 1* | (14,43) | - | - |
21. Ki-51 Sonia (Japonsko) | 10 | 0 | 2* | (16,43) | - | - |
81. Senpaku Kohei (Japonsko) | 10 | 1 | 0* | (10,43) | Isuzu Type 94 | - |
82. Jitensha Butai (Japonsko) | 10 | 2 | 1* | (10,42) | - | - |
83. Hohei 1940 (Japonsko) | 10 | 1 | 1* | (15,42) | Isuzu Type 94 | - |
84. Hohei 1940 (Japonsko) | 10 | 1 | 1* | (23,45) | Isuzu Type 94 | - |
85. Kyoka Hohei 40 (Japonsko) | 10 | 1 | 1* | (15,41) | Isuzu Type 94 | - |
86. Type 89 Chi-Ro (Japonsko) | 10 | 0 | 1* | (23,47) | - | - |
87. Type 97 Chi-Ha (Japonsko) | 10 | 1 | 1* | (18,42) | - | - |
88. Type 97 Chi-Ha (Japonsko) | 10 | 0 | 1* | (15,43) | - | - |
89. Type 97 Chi-Ha (Japonsko) | 10 | 2 | 0* | (10,44) | - | - |
90. Type 95 Ha-Go (Japonsko) | 10 | 0 | 1* | (11,42) | - | - |
91. Type 95 Ha-Go (Japonsko) | 10 | 0 | 0* | (15,45) | - | - |
92. Type 95 Ha-Go (Japonsko) | 10 | 2 | 1* | (22,46) | - | - |
93. Type 94 TK (Japonsko) | 10 | 1 | 1* | (24,44) | - | - |
94. Type 97 Te-Ke (Japonsko) | 10 | 0 | 1* | (19,45) | - | Transport |
95. Type 93 Sumida (Japonsko) | 10 | 1 | 0* | (17,45) | - | Transport |
96. Type 94 37mm (Japonsko) | 10 | 0 | 1* | (18,46) | Isuzu Type 94 | Transport |
97. Type 94 75mm (Japonsko) | 10 | 1 | 1* | (24,45) | Isuzu Type 94 | - |
98. Ki-48 Lily (Japonsko) | 10 | 0 | 0* | (17,43) | - | - |
99. Ki-51 Sonia (Japonsko) | 10 | 0 | 2* | (18,44) | - | - |
100. Ki-21 Sally (Japonsko) | 10 | 0 | 0* | (16,44) | - | - |
Jednotky Spojenců | ||||||
Jednotka (pod vlajkou) | Síla | Zakopání | Zkušenost | Souřadnice | Pozemní transport | Let./nám. transport |
1. Pěchota 1936 (Čína) | 10 | 3 | 0* | (22,5) | - | - |
2. Pěchota 1936 (Čína) | 10 | 3 | 0* | (17,6) | - | - |
3. Pěchota 1936 (Čína) | 10 | 3 | 0* | (22,13) | - | - |
4. Pěchota 1936 (Čína) | 10 | 3 | 0* | (25,15) | - | - |
5. Pěchota 1936 (Čína) | 10 | 3 | 0* | (22,23) | - | - |
6. GB Pěchota 39 (Velká Británie) | 10 | 3 | 1* | (10,20) | - | - |
7. GB Pěchota 39 (Velká Británie) | 10 | 3 | 1* | (14,20) | - | - |
8. GB Pěchota 39 (Velká Británie) | 10 | 3 | 1* | (14,25) | Brencarrier | - |
9. GB Pěchota 39 (Velká Británie) | 10 | 3 | 1* | (13,30) | - | - |
10. GB Pěchota 39 (Velká Británie) | 10 | 3 | 0* | (4,31) | - | - |
11. GB Pěchota 39 (Velká Británie) | 10 | 3 | 1* | (17,33) | - | - |
12. GB Pěchota 39 (Velká Británie) | 10 | 3 | 1* | (18,36) | GB 3 Tn Lorry | - |
13. GB Pěchota 39 (Velká Británie) | 10 | 3 | 1* | (14,37) | - | - |
14. GB Pěchota 39 (Velká Británie) | 10 | 1 | 1* | (16,38) | GB 3 Tn Lorry | - |
15. GB Pěchota 39 (Velká Británie) | 10 | 3 | 0* | (13,40) | Brencarrier | - |
16. GB Pěchota 39 (Velká Británie) | 10 | 3 | 1* | (18,40) | Brencarrier | - |
17. GB Pěchota 39 (Velká Británie) | 10 | 0 | 0* | (17,42) | - | - |
18. GB Pěchota 39 (Velká Británie) | 10 | 0 | 1* | (21,42) | Brencarrier | - |
19. GB Pěchota 39 (Velká Británie) | 10 | 3 | 0* | (11,43) | - | - |
20. GB Pěchota 39 (Velká Británie) | 10 | 3 | 1* | (22,44) | - | - |
21. Pěchota 36 HW (Čína) | 10 | 0 | 0* | (26,16) | - | - |
22. Pěchota 36 HW (Čína) | 10 | 0 | 0* | (23,22) | - | - |
23. Pěchota 36 HW (Velká Británie) | 10 | 3 | 1* | (17,25) | Brencarrier | - |
24. Pěchota 36 HW (Velká Británie) | 10 | 1 | 1* | (17,36) | Brencarrier | - |
25. Pěchota 36 HW (Velká Británie) | 10 | 3 | 0* | (13,38) | Brencarrier | - |
26. Pěchota 36 HW (Velká Británie) | 10 | 1 | 1* | (15,40) | - | - |
27. Pěchota 36 HW (Velká Británie) | 10 | 0 | 1* | (17,40) | - | - |
28. Indická pěchota (Indie) | 10 | 3 | 0* | (16,3) | GB 3 Tn Lorry | - |
29. Indická pěchota (Indie) | 10 | 3 | 0* | (12,5) | GB 3 Tn Lorry | - |
30. Indická pěchota (Indie) | 10 | 3 | 0* | (3,6) | - | - |
31. Indická pěchota (Indie) | 10 | 3 | 0* | (9,6) | - | - |
32. Indická pěchota (Indie) | 10 | 3 | 0* | (15,6) | - | - |
33. Indická pěchota (Indie) | 10 | 3 | 0* | (7,9) | - | - |
34. Indická pěchota (Indie) | 10 | 3 | 0* | (8,11) | - | - |
35. Indická pěchota (Indie) | 10 | 3 | 0* | (8,12) | - | - |
36. Indická pěchota (Indie) | 10 | 3 | 0* | (3,13) | - | - |
37. Ženisté (Velká Británie) | 10 | 3 | 1* | (7,14) | Brencarrier | - |
38. Ženisté (Velká Británie) | 10 | 3 | 2* | (15,22) | Brencarrier | - |
39. Chn T-26 (Čína) | 10 | 0 | 0* | (28,15) | - | - |
40. Matilda II (Velká Británie) | 10 | 2 | 1* | (7,13) | - | - |
41. Matilda II (Velká Británie) | 10 | 2 | 2* | (15,27) | - | - |
42. Vickers MkVI (Velká Británie) | 10 | 2 | 1* | (16,26) | - | - |
43. M3 Stuart (Velká Británie) | 10 | 2 | 1* | (9,15) | - | - |
44. M3 Stuart (Velká Británie) | 10 | 2 | 1* | (16,24) | - | - |
45. Daimler SC (Velká Británie) | 10 | 0 | 2* | (15,36) | - | - |
46. Daimler SC (Velká Británie) | 10 | 0 | 2* | (18,37) | - | - |
47. 2 Pdr ATG (Velká Británie) | 10 | 0 | 1* | (15,38) | - | - |
48. 2 Pdr ATG (Velká Británie) | 10 | 1 | 2* | (16,42) | - | - |
49. 25 Pdr Gun (Velká Británie) | 10 | 0 | 1* | (6,14) | - | - |
50. 25 Pdr Gun (Velká Británie) | 10 | 1 | 1* | (17,35) | - | - |
51. 25 Pdr Gun (Indie) | 10 | 0 | 1* | (17,39) | GB 3 Tn Lorry | - |
52. GB 6´´ Gun (Velká Británie) | 10 | 0 | 1* | (14,36) | - | - |
53. P-40 Flying Tiger (Čína) | 10 | 0 | 2* | (23,22) | - | - |
54. Buffalo MkI (Velká Británie) | 10 | 0 | 2* | (4,30) | - | - |
55. Mohawk MkIV (Velká Británie) | 10 | 0 | 3* | (16,29) | - | - |
56. Hurricane MkIIA (Velká Británie) | 10 | 0 | 2* | (23,29) | - | - |
57. P-40 Kittyhawk (Velká Británie) | 10 | 0 | 2* | (17,29) | - | - |
58. Beaufighter MkI (Velká Británie) | 10 | 0 | 1* | (6,14) | - | - |
59. Blenheim MkI (Velká Británie) | 10 | 0 | 1* | (6,15) | - | - |
60. Blenheim MkI (Velká Británie) | 10 | 0 | 2* | (16,30) | - | - |
61. Hurricane MkIID (Velká Británie) | 10 | 0 | 1* | (7,14) | - | - |